2009-05-19

Snart sommar och mer!


Hejsan!

Nu blev det alldeles för länge emellan mina inlägg igen....
Jaa...tiden går fort när man har skoj =)
Och snart är det sommar....eller...ja det är väl egentligen sommar nu.
Vi inväntar bara det riktiga sommarvädret =)

Jag har äntligen fått iväg vårt första nyhetsmail!
Har tänkt att skicka ett varannan månad och hoppas att ni (våra återförsäljare) är nöjda med innehållet.

Jag håller även på att lägga in fler länkar till våra återförsäljares hemsidor och hoppas att jag inte missat någon.
I så fall är det bara att hojta till här så ska jag ordna det.

Listan med återförsäljare blir längre och nu har även Önska i Bengtsfors, Säffle, Åmål, Ronneby, Kristinehamn samt Tranås tagit in Kricke Design.
Vi har även nya återförsäljare i bl.a Göteborg: Sofiagatans Blommor, Nya Marys Blomsterdesign och Vilda Mathilda.
Blomia i Vadstena, Floristhörnan Sollefteå, Blåklintens Blomsterhandel i Ystad, Cityblommor i Söderköping och Gröna Porten i Broby.
Bellis Blommor i Karlstad, Blomstertoppen i Höllviken, Fager Hårdesign i Lund, Holmers Blomsterhandel i Mjölby, Hökarängens Blommor i Farsta, Johannebergs Blommor i Lidköping, Vallhamra Hår & Sol samt Blomsterkällaren i Simrishamn....puh...det var många det =)
Vi önskar alla våra återförsäljare jätte lycka till!

Ni har väl inte missat Lifestyle?
Lägger in bilder här så ser ni hur tidningarna ser ut.
Och glöm inte Damernas Värld som finns ute nu!

Förutom att vi har breddat oss i vårt avlånga land med nya återförsäljare så kommer vi även att synas i Allums sommarblad samt tidningen Laura till hösten.
Allumsbladet känner väl en del till som bor i Partille och i närheten.
För er som inte riktigt vet vad det är så kan jag berätta att det finns ett jättefint köpcentrum i Partille som heter Allum.
Allumbladet skickas ut till hushåll regelbundet.
Kricke Design säljs i 2 butiker där: Pondus och Dimoda. Och det var där som journalisten hittade oss.
Jättekul måste jag säga!
Informerar lite längre fram när jag vet vilket nummer av Laura vi kommer att synas i.

Önskar er alla en jättefin helg och jag ska försöka att skriva här lite oftare =)
Kram//Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar