2009-03-18

Nya återförsäljare och titt på vår kommande lokal!


Vad dagarna och veckorna går fort....
Det är redan drygt 1 månad sen jag började blogga.

Det hände något riktigt roligt idag....igen...
Christina har fått mail från Damernas Värld!
De vill ha med något av våra smycken i deras tidning som kommer i maj!
Fantastiskt kul alltså!
Och våra smycken sprider sig runt om i vårt avlånga land.
Katrineholm är ett ställe där det finns om några dagar, Annas Gröna Rum heter butiken.
Och med all sannolikhet har vi återförsäljare på Öland, Gotland, Laholm, Eslöv m.m. inom kort!
Sååå roligt!
Har även lite annat spännande på gång som jag får berätta om lite mer längre fram.

Igår kom vi iväg till lagret.
Det blev lite missförstånd i tisdags så jag och Olof väntade tålmodigt på Christina i snålblåsten och frös något makalöst tills vi bestämde oss för att åka och äta på Mc Donalds och värma oss lite.
När jag och Christina äntligen fick tag på varann visade det sig att Christina väntat på oss på en helt annan gata.
Hon befann sig på rätt gata där lagret finns men hade gett mig och Olof fel adress.
Så kan det gå =)
Hur som helst så fick jag äntligen se vårt lager och kommande lokal!
Det är lite att göra innan vi kan använda det som kontor men det går absolut att fixa till.
(funderar på om jag ska höra av mig till Bygglov och se om det kan vara ett projekt för dem) =)
Olof tycker också att det finns bra möjligheter att fixa till det och hade några idéer som Christina ska kolla upp.

Nästa helg är det dags för Fest & Bröllopsmässan på Rubinen.
Ska också bli jätte kul och dagen innan kommer en tjej från Kalmar hit som ska göra sin praktikplats hos oss.
Så hennes första dag blir att vara med på mässan.

Nu är det sängdags för mig.
Må så gott tills vi hörs igen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar